Kızlar selam. Bebeğim 4 aylık. Bugün doktoru kilo alımının yetersiz olduğunu ve mama takviyesi yapmam gerektiğini söyledi. Aynı şekilde sağlık ocağı da takviye yapmamı istedi. Şuan 6.660 boyu 65 cm. Aptamil mama aldım, sizce günde kaç ölçek vermeyelim, doktorumuz bunu bize bıraktı. Bende size danışmak istedim. Yardımcı olabilecek biri var mı? Bu arada emziriyorum mamayı sadece takviye olarak kullanacağım. Mesela günde kaç cc olmalı?