2momchild ah ah. Ne hayallerim vardı şimdi ise sadece uyusun emsin tek derdim o. Emmede de problemimiz var zaten. Birini kınadım da sınanıyorum diyorum ben Allahım affetsin. Geçecek bugünlerimiz inşallah. Bebekler normalde uyuya uyuya büyür ama bizimkiler değişik model 🙁