Kızlar uçak kalkarken ve inerken bebek emsin diyorlar benim bebeğim emzikte tutmuyor büyük ihtimalle de emmeyecek çünkü dışarda iken emmeye alışkın değil emmiyor bu durumda bebeğime nolcak peki 😔 bir sıkıntı çıkar mı aranızda hiç emziremeden uçak yolculuğu yapan oldu muu