Mehmetim01 Hamileyken corona olup da kan sulandirici iğne oksopar kullanan var mi gobekten mi vurdunuz koldan
Mercimekannesi Mehmetim01 korona için değil de kullandım karnından veya kokundan demişlerdi. Ben hep karnımdan vurdum kolum çok morarıyordu becerememiştim galiba
Kizimmmmm Mehmetim01 covid olmadım ama gebeliğim boyunca 9 ay kullandım. Vurdugunuz yeri ovmayin. Vurduktan sonra buz torbası koyun. Morarma olmaz.
Mehmetim01 Mercimekannesi Dun esim kolumdan vurdu morarmadi bugun ben karnimdan vurdum morarttrim siz nasi vurdunuz acaba gobekten
Mehmetim01 Deleted12 evet çok ağrı oluyor 10 gün kullancam nasil yapicam bilmiyorum agrisina dayanamiyorum
Mehmetim01 Kizimmmmm acaba yanlis mi vuruyorum diye dusundum ama havasında aldim bilmiyorum bakalim yarin morarma olcak mi