Yusufcugunannesi14 Buse60 covid aşı karşıtıyım çevremdeki insanlar çok korkutuyor annem aşı olduğundan beri kalp ağrısı çekiyor ama olacağım emzirirken tereddütteyim.
Buse60 Yusufcugunannesi14 Aşı karşıtı değilim ama bende henüz olmadm kafam kasirik biraz açıkçası benim çevremde herkes oldu çok şükür bı sknti yasamadilar
Fero110 Buse60 ben oldum cnm iki defa Ilk asim kızımın 2. Ay acısıyla ayni gune denk düştü ben çok kötü geçirdim kızımda hem kendi asisi hem benim asım suttsn aldığı için kurban olurum bütün gün basini kaldirmadi süt dahi icemedi dogru düzgün