Usaysenur benim bebeğim de 3400 doğdu, 300 gram verdi 3100 çıktık hastaneden. Sizin bebeğinizden az bile almış benimki düşünün yani. Bebeğiniz 3 ayda 2700 gram almış, aylık 900 gram ediyor. Normali aylık 500-1000 gram arası zaten. Bence gereksiz ilaç falan önermesi yani. Bilmiyorum bence başka bi doktordan daha fikir alın derim. Ben asla kullanmazdım