Bebeğim 35 haftalık prematüre doğdu 1880 gr.
Şu anda çok şükür toparlandı 3 ay 18 günlüğüz .
60 cm boy ve 6.5 kilo
Yüz üstü yatırdığım zaman kafasını çok kaldıramıyor yani göğsünden itibaren kalkması gerekiyor benim bebeğim yatıyor öyle çok nadir hafif dikliyor kafasını . Ama bebeğimi havaya kaldırdığımda uçtu uçtu yaptığımda kaldırıyor kafasını. Yüz üstü yatırırken 5 dk sonra uykusu geliyor çok yoruyor onu yaptığım egzersiz. Gerçi yeni başladım ama neden bilmiyorum hemen uykusu geliyor .
Onun dışında hiç bir problemimiz yok ama bu canımı sıkıyor.
- Sizce normal mi ?
- Neler yapabilirim?