Benim kızım aşırı uykuya düşkün. Ne yaptıysam uyanmıyor. İlla kendi acıkınca uyanıp emecek. Ben uyandırmaya çalışınca eliyle itiyor çok sinirleniyor. Memeyi verince diliyle itiyor tükürüyor. Emince de 10 15 dakika emip tekrar uyuyor. Doktor uyandır sarılık olmasın diyor ama ne yaptıysam uyandıramıyorum illa kendi uyanacak. Daha 15 günlüğüz