_Nehirim_ bizimki 17 günlük ilk günler sol memeyi asla emmiyordu ağlıyodu. Sağa tutar gibi tersten vermeye çalıştık eşim çocuğu havada tutuyodu ben ayakta falan baya cebelleştik. Çok acıkınca hemen solu veriyodum. Biraz ağlıyodu içim gidiyodu ama neredeyse mastit olacaktım. Az az da olsa emmeye başladı sonra alışmaya başladı şükür. Doktora sorduğumda keyfi öyle istiyodur ama vermeye zorla biraz demişti.