3subat Kutu üzerinde +5 ay yazıyor ama bildiğim kadarıyla süt ve bal 1 yaş öncesi verilmiyor eşim kaşık maması olarak ondan almışta normalde meyveli irmikli olandan 1 öğün veriyordum yoğurdunun içine ama bundan kullansam birşey olur mu ?? Kullanan var mı ?
Honki_Ponki 3subat Hpin kaşık mamalarından kullandım uzun bi süre yulaflı ve pirinçlisinden içinde katkıda yok sadece yulaf lısı ve pirinçlisi iyiydi kullanmaya
Aysess38 Ben ara ara kullandım kullanıyorum canım ..ek gıdaya geçtik geçeli yeme içme konusunda hiç iyi değil bari bunlardan yesin diyorum ara ara verdim diğer sütlü yazanlarından ama ballı olanı hiç almadım
Aysess38 3subat valla bilmiyorum kuzum ben dediğim gibi ballı olanları almadım ama sütlü planlardan da yedirdim kabız da yapabiliyor sürekli yedirmemek gerek ..