Merhaba hanımlar benim oğlum 11 aylık bir yaşına girecek ama araba kullanırken inanın eşimle birlikte öne oturamıyorum ilk zamanlar sadece yanında olmamı isterdi şimdilerde koltuğa oturmak bile istemiyor sizler bu konuda deneyimlerinizi paylaşır misiniz