Babe benim bebeğim 2. Ayın sonlarında kendini kaldırmaya çalışıyodu 3. Ay kontrolunde doktora gittim oturtmam sıkıntı olurmu kendini kaldırıyo dedim oturtabilirsin sıkıntı olmaz dedi dizinizde destekli bi şekilde oturtun çoğu doktorda bunu söylüyo zaten bebeklerin isteklerini yerine getirmek lazım öyle güzel belli ediyolarki ne istediklerini 😀