Merhaba.47 günlük bir kız bebeğim var.sadece anne sütü ile besleniyor.bugun ikinci günü ve kaka yapmadı.beslenmesi ve uyku düzeni gayet normal neşeli de.daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba.zira 2 gün öncesinde günde iki defa kakasını yapıyordu.