Kizlar 2 dk oyalansin diye verdim.Yemege bakip dondugumde kapagini acmişti.Kendi şampuani dalin ama kullanmamiştim hic.Nasil olmuşsa acmiş ustune yerlere flan dokmuş Agzini kokladim şampuan kokuyodu😔Yarisi gitmiş ve şampuan kabinin icinde kabarciklar var muhtemelen agzinin suyundan olmuş Zehirlenir mi ?😪Eşimde işte hastahaneye gidemiyorum.Offf başina gelen var mi ?Emin degilim yedigine sadece kokuyodu yuzunde agzina şampuan bulaşmamişti.