Kuzum11 doğduğundan beri avent cam olanı. Ama meme reddi yapıyor gibi sanki. Memede kalıyor biraz hızlı gelmeyince süt sinirleniyor sağıp veriyorum daha çok. Yani zaten mama ile besleniyor çoğunluk. Çok sütüm olmadığı için. Ama hemşireler lansinoh önermişti bana onun yapmadığı inı söylediler ben önceden avent almış bulunmaktaydım