AlininAnnesi Merhaba arkadaslar oğlum 4.5 aylık aptamil mama kullaniyorum bi suredir hic fark etmeden 2 numara mama veriyomusum bi sorun olur mu bu gun fark ettim yanlis mama oldugunu
1annee1 AlininAnnesi canım bi doktora sor mutlaka. Hay Allah ya dikkatsizlik kabul etmiyor bebeisler. Neyse ki yenidoğan falan değilmiş bebis
Mehmetalp AlininAnnesi bişey olmaz merak etme. Mamalar bebeğin vitamin mineral vs ihtiyacına göre ayarlanıyor. 6 ay üstü daha farklı ihtiyaçları ondan ayrılıyor. Biraz ağır gelmiş demek ki ishal olmuş. 1 e geç düzelir. Sıkma canını.
AlininAnnesi Guzyagmuru Esim 2 numara almis hep dogru alir o yuzden hi bakma geregi duymadim az once bi elime aldim baktim 2 numara ishali vardi 1 haftadir simdi anladim ondan galiba
AlininAnnesi Esim 2 numara almis hep dogru alir o yuzden hi bakma geregi duymadim az once bi elime aldim baktim 2 numara ishali vardi 1 haftadir simdi anladim ondan galiba
Kubra37 Mehmetalp 'a katılıyorum sorun olacağını sanmıyorum sadece sindirimi farklı olur tabiki endişe etmeyin ama yine de aklında kalmasın bir doktora danış istersen 😊