Ruyaninannesi bizim alerji doktorumuz yaptı aşıyı bu arada. Bize bıraktı, biz yaptırmak istedik. Alerjiyi tetikleyeceğini, diyette geriye gideceğimizi söylemişti. Öyle de oldu. 15 güne toparlamıştık biz. Ne diye yaptırdınız diyeceksiniz, öğretmenim hem de ilkokulda. Eve çok fazla hastalık taşıdığım için aşı yaptırmama gibi bir lüksüm yok.