Hanımlar kızım 6 ay 10 günlük henüz desteksiz oturamıyo ben destekliyorum ne zaman oturmaya başlar? Bir de ayaklarının üzerine tam basmıyormuş bu bir gelişim basamağımıdır bilmiyorum ama kayınvalidem çok can sıkmaya başladı.
Yok bu çocuk neden basmıyo bi ayağını basıyo birini basmıyomuş geç yürücekmiş bilmem ne sinir oldum.Halbuki kızım emeklemeye başlıcak gibi sürünerek yada yuvarlanarak istediği yere gidip istediğini alabiliyor mesela.