Hanımlar merhaba 2aylık bir bebeğim var bugun sağlık ocağındaki ebe bıngıldağına baktı ve üst kısımdaki erken kapanmaya başlamış bi ara çocuk doktoruna git ve takip iste dedi oradaki doktora da gösterdik oda 2′e 2 biraz erken kapanmaya başlamış evet ama bu genetik olabilir anne baba kafa yapısına bağlı şimdi anlayamayız dedi internetten baktığımda engellilik durumu çıkıyor içimi rahatlatır mısınız başına böyle birşey gelip tam tersi olan var mı