Merhaba güzel anneler🦋
bebeğim 2 aylık ve ayına uygun zeka kartları göstermeye ,eline çıngırak tutturmaya ilgisini çekecek şeyler yapmaya kızımla göz teması kurarak bol bol sohbet etmeye şarkı söylemeye başladım .lakin en önemlisi karın üstü yatma egzersizinide yapıyorum ama kızım pek sevmıyor az durup hemen ağlıyor nasıl sevdirebilirim .sizdede aynı mı bebeğim birde çok sinirli bir bebek klasik müzikle kolik seslerle sakinleştiriyoruz nasıl sakin bir bebek olabilir yardımcı olursanız sevınırım