Merhaba kızlar,
Ailece covid olmuştuk 18 gün önce karantinamız bitmişti. Önceki gece kızım uykusundan kusarak uyandı ve 1 saat içinde 6defa kustu hemen çocuk acile götürdük, sabaha kadar serumdu tahlildi bekledik.Kan tahlilleri vs hepsi temiz çıktı. Beklerken sabaha karşı benimde mide bulantım oldu banada 1serum taktılar ama dün bütün günü mide bulantısı, yüksek ateş,halsizlikle geçirdim. Bugün midem daha iyi ama bütün gün hiç bir şey yemedipimi az önce farkettim, aynı covid zamanı oldupum gibi bir iştahsızlığım var. Ve kızım aynı o zaman ki gibi hiç bir şey yemiyor sadece emiyor. Bir de dünden beri ishali var. Halsiz ve yorgun görünüyor😢 ah araştırırken 1 ayda ikinci defa covid olanlar varmış bunları okudukca acabamı diyorum😩 varmı böyle duyduğunuz bir şey ya da ne bilim bütün çocuklarda görülen salgınmı bu? Bebeğim 17aylık bu arada