Kızlar 7aylık oglum burnu bır aydır tıkalı hırıltısı var ılac kullanıyoruz yanında bıde vitamin ılacları var huylandı artık ne surup ıcıyo ne de mama yıyo.. Resmen ac gezıyo kafayı yıcem. Nasıl unutturucm bıberonu da burnu tıkalı oldgu ıcın ıstemıyor kasıgıda surup sanıyo bi kaç kere enjektör le verdm sımdı onuda anladı delirmek üzereyiiim