Arkadaşlar 26 aylık oğlum var tuvalete alıştırmak istiyorum lazımlık ve klozet aparatı aldım. erken konuşmaya başladı üç dört kelimelik cümleler kuruyor şarkılar bile söylüyor bunu niye söylüyorum yani derdini anlatıyor herşeyi söyleyebiliyor. sorun şu ki kakasını yaptıktan sonra gelip kakam var diyor 🤦🏻♀️ bunun tuvaleti öğretmen için hazır olduğu anlamına gelir diye okumuştum. aynı durumda olupta tuvaletini öğreten var mı acaba ya da nasıl bir yol izlemeliyim muhtemelen bezi çıkarınca yine altına yaptıktan sonra kakam ya da çişim var diyecek her seferinde çok geriliyorum bilmiyorum ben hazırmıyım nasıl yapıcam lütfen yardımcı olur musunuz bezi bırakabilir mi 😔