2lokummannesiii Evvet ben geldim😅😅 Benim kitap postlarıma alışanlar vardır elbet. Yine içimizi ısıtan konu ile gelmiş bulunuyorum. Ben de kitap kurdu olsam da yaz aylarında maalesef hiç okuyamıyorum. Sıcakta sanki kitaplar okuma beni diyor😓İnşallah kısa sürede başlayacağım. Gelelim bebeklerimize. Oğlum 24 ay 10 günlük. Bu aralar etkinlik bazında ilerliyoruz kitapları istemiyor pek niyeyse ama ben yine de okuyorum. Kimler kitap alıyor ve bebeğini kitaplara aşık eden anneler kimler görelim😂😂❣️
Wanderlust 2lokummannesiii 🙋🏻♀️ Benimkisi 5 aylik ama dogdugundan beri kitap okuyorum. Pur dikkat dinliyor agzimin icine baka baka kitap resimlerini inceleye inceleye vakit geciriyoruz umarim hep boyle devam eder de ilgisini hic kaybetmez 🥰
Gizemabc 2lokummannesiii Kimler nasil okuyor bir yazin hele😅 Kizim 20 ay 10 gunluk. Kitap incelemeyi cok sever. Belki de bu sebeple ince yaprakli bir kitap alip yaninda oturup okumam mumkum degil. Asla izin vermez. Almak ister yirtmak ister ojuyamam.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2lokummannesiii bunlar bizim yeni bebeklerimiz. 🤭 Okuyoruz,inceliyoruz. Mimiklerini analtıyorum resimleri de guzel normal kitaba gore bir tik daha kalin sayfalari. ☺️
Eymencvk 2lokummannesiii bizde çok kitap var ben okurken dinliyor beni resimlerini gösteriyorum anlatyorum 😅 normalde yanımda öyle durmaz kitap görünce yatıyor 8 aylık 😉🌺🧿
2lokummannesiii Wanderlust Ne güzel🌹 Emin olun kitaplardan öğreniyorlar çoğu şeyi. Mesela hayvanları. Birçok hayvanı görme imkanları yok ama kitaplar her şeyi içeriyor🤗
Gizemabc 2lokummannesiii Almadigim kitap kalmadi. Ucuz da degiller. Bir kitap 30 lira 40 lira. Yirtilmamis kitabi yok kizimin. İnceliyor, ilgileniyor; ama hep sonu husran
2lokummannesiii Gizemabc Neler aldınız? Kalın karton kitaplar yırtılmaz kolay kolay aslında. Sevmiyorsa sevdirmek için kalın kitaplar öneriliyor. Benim oğlum da bebekken hoyrat davranıyordu. Birkaç kitabı çöp oldu ama şimdi öyle değil. 1 yaşından önce anlamadığından yırtıyordu.
Eymencvk Gizemabc yırtılmayan alsanız onlarda o fiytlarda ortalama bizde var ağzına sokmaya calşıyor tükürgnle bile eriymiyor güzel bu şekdle olması
2lokummannesiii AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ya çok güzeller. Alıştı mı kitaplara Ayla kuş😂 önceden atıyor diyordun. Demek yaşı büyüdükçe alışacakmış😂 Nereden aldın evet yapabilirim doğum gününde görümcem almış😂
Smali AyPerisiVeGokPrensininAnnesi şok market, hakmar,bim bu konuda gerçekten iyiler.hem uygun hemde baya güzel kitpalar var.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi 2lokummannesiii Hala çok uzun ilgimiz yok. Ama yinede eskiye nazaran iyiyiz. Sıkılınca atabiliyo. Yırtma tehlikesi de var tabi o zaman kaldırıyoruz. 😂 Şok marketten aldım hepsini 5 tl idi. Çok güzeller. Geldikçe oradan alıyorum. Bunlarda içlerinden kesit☺️ Bu ara en sevdiğimiz şey çiçekler. 😅
mom1626 2lokummannesiii Benim kızım da 14,5 aylık. Akşamları uyumadan önce, banyodan sonra kitap okuma rutinimiz var 🌸 Gün içerisinde de hareketleri kitapları inceliyor, konuşuyoruz 🌸
antropologanne 2lokummannesiii [url=https://www.hizliresim.com/9el6u0k][img]https://i.hizliresim.com/9el6u0k.jpg[/img][/url] En sevdiklerimiz bunlar. Şu an anneannedeyiz mesela, oda biz geliyoruz diye kitaplar almis ama yok illa tüm güN sadece bunlar. Okumakdan gına geldi ama çok seviyor🙄
2lokummannesiii antropologanne şeymiş mesela bazı kitapları kendilerine yakın bulup okutuyorlarmış. Olsun okuyun insan bunalıyor ama haklısınız.
seheriko 2lokummannesiii Ronya tam bir kitap aşığı 😍 Sürekli kitap getirip anne oku diyor. Tabi bazen tam bitirmeme izin vermiyor ama en azından yarısını dinliyor. Resimleri vs gösteriyorum yada kendisi resimlerdeki şeyleri söylüyor. Konuşmasına çok katkı sağladığını düşünüyorum. Bayağı ilerledik çünkü artık 2 li cümleleri çoğaldı. Her söyleneni hemen söylüyor. Bugün parkta trene bindik tren gözden kaubolunca anne tren kaybolmuş dedi ayy yicem konuşmasını içimi eritiyo 🥰
2lokummannesiii seheriko Aynen Hamzanın da erkek çocuğu olduğundan dolayı erken konuşmasına yani en azından 2 yaşından önce konuşmaya başlamasının tek nedeni kitaplar kesinlikle. Onlar olmasa çoğu nesne ve hayvanı oradan öğrendi. Dediğin gibi bazı kitaplar maalesef yarım kalıyor😂 Etkinlik kitapları da iyi oluyor öğrenmeleri için.
Sadebiri 2lokummannesiii Ben okumuyorum okutuyorum😆 8 yaşındaki kzim kardeşlerine kitap okumayi sever💐 bence okuyun hayal güçlerini genişletiyorlar.