39 günlük bebeğim gece 3 de uyudu sabah 7 buçukta kalktı. Geri uyudu 8 buçukta kalktı. Geri uyudu 9 buçuk, geri uyudu 10 buçukta kalktı ve hala ayakta. Ve bu saat aralıklarında emiyor. 10 buçuktan sonra Toplasan geri 2 saat uyumamistir. Bu normal bisey mi?