20 aylıktı, 11 de kapıdan teslim ettim 12 de aynı kapıdan ayık bir şekilde teslim aldım. Operasyondan yarım saat önce şurup içirdiler uyumadı ama sersem gibiyidi bu yüzden giderken ağlamadı. Ancak çıkışta anestesinin etkisi geçtiğinden midir nedir çok çok ağladı 15-20 dakika sürdü huzursuzluğu. Çıktığında elinde damar yolu vardı. 1 saat sonra besledim. Hastaneden çıkaren damar yolu çıkarıldı calpol verilerek eve gönderildik. Ameliyat sezeryan yerinin olduğu yerden. 2 gün kapalı kaldı. Doktorumuz açtı. Hiç bir sorun olmadı bizde pansuman yapmadık. 1 gün sonrasında yıkadık.