Prensesminik42 20 kilo aldım. Zaten kiloluydum. İyi ki hemilelikten önce 65 e düşmüşüm. Bebeğim 2.5 aylık emiyor ama süt yok hala artsın diye uğraşıyoruz. Sadece beş kilo gitti. Şimdi diyetisyene gidiyorum. Ama ben her zaman zorlanırdım. Nefsime hakim olamıyorum. Ama tek başına olmaktan daha iyi. Annem 40 kilo verdi. Bir sürü kronik hastalığı ve yaşı olmasına rağmen. Ki egzersiz de yapamıyordu. Siz egzersiz yapsanız. Baya faydası oluyor. O çaylar ile verilen kilolar geri geliyor. İşin özü yediğine dikkat etmek. Kısacacı aldığın kalori harcadığın kaloriden az olacak ve. Vücutta yağ olarak biriken gıdaları tüketmemek. Daha doğrusu dengeli ve sağlıklı beslenmek.