Deleted12 üslubumuzu biraz daha yumuşatabilirsüniz bence. Hemşire 3.ay dedi sağlık ocağındaki doktor da aşı, kartına 2. Ay yazmış o yüzden tereddüt ettim. Zaten doktora haftaya kontrole gittiğimde soracağım ama merakımı 1 hafta beklemeden gidermek istedim. Oldu mu gayet açık anlattım