Yagmurboo Merhaba hanımlar, bebegim iki aylık ben yoğun çalışma temposu olan bir anneydim. Şu an boşluğa düştüm. Ve vermem gereken bir sınav var. Toefl İngilizce sınavı. sizce hem iki aylık bebeğime bakıp hem de toefl çalışabilir miyim bu tarz hem bebeğine bakıp hem de sınava çalışan ya da yüksek lisans yapan ya da teze çalışanlar var mı önerilerinizi almak isterim
Bellatrixxx Yagmurboo yüksek lisans yapiyorum. 2 aylıkken her şey daha kolaydı. Bebeğim uyudugunda hallediyorum her şeyi. Şuan çok hareketli biraz daha zorlaniyorum ama devam. Yorucu oluyor ama güzel bir şeylerle uğraşmak da iyi geliyor bana.
E_doga Yagmurboo yaparsınız ben tez yazıyorum şu an hem de çocuğum kolikti siz düşünün . Kolay olmuyor evet ama yapılır
Utkucan Yagmurboo 3 aylık bebeğimle kurum yeterlilik sınavına hazırlandım kanunlar genelgeler derken gece gündüz çalıştım baya yoruldum annem baktı bazen derken sınavı geçtim bir şekilde Yapabilirsiniz ara arada olsa destek olacak biri varsa her bebek uyuduğunda ders başındaydım
Rikaa Yagmurboo calismak icin 4 ayiniz kalmis. 6 aydan sonra baya hareketleniyorlar. Ben doktora yapiyordum suan mumkun degil gibi gozukuyor, ise dahi ara verdim yetisemiyorum. Bakiciya birakmak tarzim degil, yipratici oluyor. Suan calismaya baslayin dedigim gibi halledersiniz zaten bir sekilde o uyudukca.
Yagmurboo Bellatrixxx evet Birseylerle uğraşmak bana da iyi gelecek eminim. Evde durmak biraz yıprattı Çünkü beni
Yagmurboo E_doga darısı bana umarım o gücü kendimde görürüm hem psikolojik olarak hem de fiziksel olarak
Utkucan Yagmurboo teşekkür ederim inanın oluyor sadece uykusuzluk biraz yoruyor ama geceleri çok yorgun olduğunda süt sağ bırak bebeğe eşin kalkıp içirsin sen aralıksız uyu baya kendini toparlamana yardımcı oluyor bu durum
Pol34 Bir şeylerle uğraşmak, kafa dağıtmak çok iyi geliyor ben de çeviri yapıyorum ama çok verimli miyim hayır. Bebek uyanacak mı, ses mi geldi, acıktı mı, sütüm birikti mi derken kafamı yarım yamalak topluyorum.
Yagmurboo Utkucan bebek biberona alışmaz mi o zaman ondan korkuyorum açıkçası. Sadece birkez biberondan içti sütümü o da hastaneye gitmek zorunda kalmıştım
Utkucan Yagmurboo yani benim alışması lansinoh kullanmanızı tavsiye ederim ama asla meme reddi yapmıyor
Utkucan ayda17 ilk 10 gün sürekli biberonla aldı şuanda da işe gidiyorum sütümü sağıp bırakıyorum lansinohla devam ediyoruz hiç meme reddi olmadı
ayda17 Yagmurboo benim de kızım 5 aylık kpss ye hazırlanmak istiyorum ama gerekli motivasyonu bulamıyorum bi türlü kendimde🥴 sürekli erteliyorum😖
ayda17 Utkucan ben başlarda sağdığım sütü veriyordum sizin gibi doktorumuz kaşık biberon enjektör ya da silikon kaşıkla vermemi söyledi ama bebeğim sürekli boğuluyordu,süt boğazına kaçıyordu bunu doktora söyleyince mecburen biberon kullanacaksın dedi. İlk tommee tippee aldım iyi diye ama onda da boğazına kaçıyordu sonra philips avent,nuk denedik onlar da olmadı en son lansinoh kullandık ve gayet memnunum maşallah diyeyim😁🧿
Utkucan ayda17 Bizimde dil bağı vardı memeyi tutamıyordu mecbur biberon verdim ama lsnsinohu çok övdüler dedim iyiki de önermişler şimdi bende kim sorsa gönül rahatlığıyla lansinoh diyorum lansinohun her ürününden memnunum