tgba-22 Canım Çok çok geçmiş olsun. Benim kızım da yavaş yavaş fenalaştı herkes birşey yoktur va diyordu ama bebek rüyasında bile öksürüyordu gece. 2 aylıkken Hastaneye yatışı oldu Kartal Eğitim ve Araştırma hastanesinde 1 hafta yattık. Akciğer Enfeksiyonu baya baya varmış. Hava tedavisi oldu ben uyguladım hemşireler değil 3 gün sonra da havayı kestiler. Sonra da Antibiyotik Tedavisi uygulandı sürekli 7 gün boyunca Ayaklardan yapışan Damar yolundan veriyorlardı Antibiyotiği. Gerçekten kabus gibi 7 gündü gecesiyle gündüzüyle elhamdulillah şükür ki tedavisi var. Ben çok çok zorlandım emziriyordum bir de mama veriyordum. Sabah öğle akşam Hastanenin verdiği yemekten ne kadar süt çıkar ki ? Dışarıdan da kimseye izin vermiyorlar. Virüsten dolayı herşey yasaktı sadece kıyafetlere izin veriliyordu genel ihtiyaçlara yemek meyve va herşey yasaktı. Daha küçük Allah bağışlasın zor seni çok ama çok iyi anlıyorum. Dualarım seninle. 🤲 Hangi hastane de tedavi görüyor ?