Yatak odasında avizenin üstünde ve gittiğimiz parkta ağacın üstünde bir adam olduğunu söylüyor oğlum 18 aylıktan beri, ilk zamanlar korkarak söylerdi bi şekilde oraları incelemesini dokunmasını sağladık korkusu bitti. Adamlar hala orda olduğu için şimdi ben korkuyorum😋 şaka bir yana kucağınıza alın korktuğu yerleri birlikte gezin dokunsun baksın incelesin korkulacak bir şey olmadığını görsün zamanla ikna olur geçer