Asyanzk Kızlar ev aldık Beyaz eşya önerisi istiyorum memnun kaldıklarınızı kalmadıklarınızı paylaşılmasını ve şu enerji sınıfına taktım a+,c,f vs yazıyor F almamalımıyım bi ara enerji sınıfı etiketleri değişti vs deniyordu tecrübeli ev hanımlardan yardım istiyorum biri ben aydınlatsın lütfen 😆😆😆
Fatma97 Asyanzk ben Profilo aldım canım anneminde Beyaz eşyaları Profilo 26 senelik buz dolabı hariç hiç bişey değiştirmedik buz dolabımızda aslında bozulmamış boruları donmuş biz anlamdık şimdi Babannem kullanıyor onuda ama tabiki şans işi 🥰
Zelisblt Asyanzk buzdolabı, bulaşık makinesi, mikrodalga fırınım arçelik çok memnunum. Ankastre setim bosch çok memnunum. Klima airfel ondan da çok memnunum.
Kbrozmn Buzdolabı ankastre setim bosch ve memnunum, bulaşık makinesi de bosch ama memnun değilim annemin arçelik o çok daha iyi yıkıyor ☺️
rua_da_senhora_das_verdades Asyanzk ben bosh kullanıyorum. Martta 3 yıllık evli olacağız. Çok memnunum. Enerji sınıfını en iyisi olarak aldım. Bu ayki elektrik faturam 57 tl ydi. Enerji sınıfına dikkat etmenizi tavsiye ederim 😊