Ayssss1 Aryaaydin90 ben tek yıkadığım zaman iyice sabunluyorum basını en sona bırakıyorum direkt duşa sokuyorum hastane usulü ilk doğduğu zamanda lavabo da yıkıyordum
ipekkizz Aryaaydin90 evet 3 aylıktan itibaren birlikte dusa girdik cok rahat oluyor önce sabunluyorum daha sonra yüzüne su gelmeden fıskıye altında durulanıyorduk. Suan 9 aylıgız kızım sudan korkmuyor denizden de korkmuyor ben bu yüzden oldugunu düşünüyorum bence faydası oluyor ☺️
Paradiseeeee Aryaaydin90 bebeğim 3 aylık salon da yıkıyorum küvetine koyup kovaya su doldurup maşrafaylar yıkıyorum anca oturunca cocugum banyo götürebilirim fıskiye kullanırım haricinde daha küçük 6.7 ayına kadar bu şekilde gidicem bakalım gerisi bebegimin gelişimine bağlı
Kucukadamimm Evde su bı isiniyor bı soğuyor . Belli olmuyor o yüzden kovaya doldurup tas ile yıkıyorum. Bide fiskiyen mermi atar gibi su atıyor 😂 acirsa kıyamam
elifineylulu Paradiseeeee zor olmuyor mu canım salona taşımak banyon müsait değil mi orda yıkasan küveti ile
elifineylulu Aryaaydin90 su ayarlaması çok zor olduğu için yapmıyorum kuzum normal kovadan masrafa ile yıkıyorum hem daha çok temizlenmiş gibi geliyor öyle bana 🤗
Paradiseeeee elifineylulu yok banyo küvet koyarsam daralır bana da daral gelir salonda taşıyorum küveti koltuğa havlusu herşeyi koyuyorum bezini falan çıkar çıkmaz hemen havluysa kurulayıp masaj yapıyorum alıştım çok aşırı büyük degil banyom
burjuvaanne Aryaaydin90 valla dogdugundan beri kuvetinin icinde tasla kaynamis sogumuz suyla yikadim hic direk musluktan su degmedi
Wanderlust Aryaaydin90 ilk aylar kendi kuvetinde kova ile yikadik hic sevmedi hep bir iskenceye donustu 3.ayindan itibaren o sekilde yikiyorum hic sorun yasamadim cok da egleniyor yikanirken fis fis hosuna gidiyor kovasi, kuveti unutuldu 🥰
Cigdemce Aryaaydin90 2 buçuk aylık fıskiye altında küvette yıkıyorum. Inanılmaz hoşuna gidiyor sesi bile çıkmıyor. Zaten ayarı var sert gelmiyor yumuşak ayarda yıkıyorum.
saripasaninannesi Aryaaydin90 2 aydan beri tek yikiyorum. Dus teknesine havlu ser bebegi yatir kaymayi onlesin. Once sabunla guzelce her yerini sonra fiskiue ile durula. En son basini yikardim ben.