canlar ben dogum yaptıgımda eşim uzaktaydı ve kimlik çıkarmak için babam ogluma vasi oldu oglum şuan 11 yaşında bir sorun ile karşılaşmadık bugüne kadar ama dün orta okul kaytı için okula gittigimizde çocugun havuzda olup hiçbir okula düşmedigini söylediler nüfusa gittik nüfus memuru dedeaini ikametini memleketten buraya almasını söyledi tamam dedik bugün babam nufusa gitti İstanbul’a git ya oturum al yada ordan saana kızonla damadın dava açsınlar demiş eee bu dava olayı 1 2 günlük iş degil ne yapıcam şimdi ben bu çocugun okulu yanacak mı mahkeme bitene kadar yokmu bilgisi olup aydınlatacak olan