kutsalmavi evet tekrar guncelliyorum.
Nuk active cup suluk . Ağzı alıştırma bardağı gibi ve akışı çok yoğun değil ama emme refleksi olduğu için rahat içiyor ve hala elinde gezdiriyor 🙈bitirip doldurayim diye getirip veriyor o kadar sevdi.
Dün diğer sulugu magic cup evoyu verdim onun nasıl icildigini hemen kavradı fakat pek sevmedi iki çekip attı kenara.
Bugün action cup evoyu verdim heyecanlandı hemen pipetini tutup emmeye başladı ki ilk defa pipet görüyor. Tek seferde 230 ml suyu bitirdi .
Bence action cup evo ve active cup suluk yeterli bizimki ikisini de alıp sarıldı kucağında tutuyor şu an 😂