Aringulay_murat Bebeğim harektli surekli orda burda emekliyor ve haliyle arada vuruyor kafasni faln sizler vurma gibi durumlarda hangi kremi sürüyoruz bizim zamanımızda lasolin vardı vicsk fln suruyorlardi
BakkalAmca Bir kere moraracak kadar düştü onda da krem filan yoldu koca karı işi Demir sürmüştüm buz koymuştum 🤦🏻♀️ Çok şükür bir daha yaşamadık inşallah yaşamayızda
Aringulay_murat BakkalAmca aminn kimseye yasatmasn bnde sürekli peşinde dolanıyorum aman dusmesn die ama muhakkak düşe kalka buyucekler işte bı krem elimin altında olsa iyi olucak anneler yardımci olursa sevinirim