Oğlum 1 yaşında ve asla yemek yediremiyoruz. 1 hafta ağzına ek gıda sürmediği oldu sürekli emdi bayram tatiliydi diştendir dedim emzirdim tamam ama işe geri döndüm hala yemiyor. Doktor sabah kalktın emzirme diyor çocuk istiyor nasıl emzirmeyeyim zaten bütün gün hasret kalıyor. Hadi ona da tamam dedim emzirmeden çıkıyorum yine kahvaltı etmiyor. Öğlen yemiyor. Akşam hiç yemiyor.
2 kaşık verebiliyorum diyor annem çok üzülüyorum.
farklı farklı şeyler deniyorum elimden geldiğince vakit buldukça yapıp bırakıyorum ama hep çöpe gidiyor kilo alımında sorun yok ama vitaminler? Artık anne sütü karşılamayacak ihtiyacı olan vitaminleri. Yemek sorununu nasıl çözdünüz allah aşkına akıl verin. Kendisi yesin dağıtsın diyorum yok oynuyor yere atıyor ben yedirim yok ağzını kitliyor 🙁