Kuzeycik Ezgiasya çıplak emzirin ten tene temas olsun, malesef 4. Ay atağı ben de yaşadım bebeğimi kendi yatağıma yatırıyordum göğsümü o şekilde tutturuyordum bi deneyin anca öyle emdi benimki
Aselllll Ezgiasya ben öyle yaptım canım dayandım ama bilemem yinede doktora damızlık 6 saate kadar bısey olmaz demişti 6 saatı gecerse kan selerı düşer demıstı