matmazel bexsero mu yaptırdınız? Bizde de ateş yapmıştı, doktorumuz iğneden sonra günde 3 kez (ateşi çıkmasa bile) calpol şurup vermemizi söylemişti. Yine de ateşi çıkmıştı ama kontrol altında tutabilmiştik (38’e kadar çıktı). Geçmezse de fitil kullanın demişti. Size doktorunuz ilaç kullanmanız doğrultusunda bir şey söylemedi mi? Ateşi düşmüyorsa yine doktorunuzla görüşmenizde fayda var, sizi yönlendirebilir. Çok geçmiş olsun, bir an önce geçsin ateşi umarım 🙏🏻