Bir aylık bir bebeğim var çok ağlıyor.Sürekli emmek istiyor ve memeyle sakinleşiyor.Evde tamam ama biryere gittiğimizde meme emme olayı pek mümkün olmuyor basıyor aglamayı.Kayınvalidem gil emziğe alıştır rahat olursun diyor ama emziğe nasıl alıstırabilirim bilmiyorum.Ağzına sokuyorum diliyle geri itiyor.Yenidoğan boy aldım damaklı ve kiraz başlı ama yok.Nasıl alıştıranilirim sizce