TugceRain Hamilelikte ayak numarası büyüyen oldu mu? Doğumdan sonra da geçmedi. 37-38 giyiyorum şimdi ayağım 39 olmuş. Böyle bir sorun yaşayan oldu mu? Tekrar küçülür mü ayağım?
LilyaBn TugceRain evet bende oldu. Ayağım zaten büyüktü 40numaraydı şimdi 40,5gibi bir şey oldu🤦♀️ Eski kiloma dönünce düzelir diye düşünmüştüm ama düzelmedi ve 17ay oldu doğjm yapalı .
LadyMarmalade TugceRain benimde 2 numara büyüdü topuklular olmuyor 🥺 hep küçülür diye umut ediyordum herkes küçülmez yazmış bu bir dramdır…
Zuleyham TugceRain 39 40 giyiyordum şuan 39 asla olmuyor cocugum 2 yasında ama kilo versemde aynı küçülmedi 😕