Burcinn3 Oğlum 13 aylık ve gayet sağlıklı enerjik bir bebek. Ama bu ara farkettim ki ismine seslendiğimde bakmıyor acaba bunun İçin erken mi ama gel oğlum hayır oğlum dediğimde anlıyor göz temasımız gayet iyi sizce neden olabilir ?
Reyna Burcinn3 sürekli ismini mi kullanıyosunuz peki yoksa aşkım canım oğlum gibi mi sesleniyosunuz gün içinde ismini kullanmıyorsanız bilmemesi normal
Burcinn3 Reyna açıkcası daha çok canım cicim felan kullanıyor olabilirim. Bu ara biraz fazla ismini kullanmaya başlıyorum bilmiyor mu sizce ismini ?
Reyna Burcinn3 yani duymadığı şeyi bilmemesi cok normal benim oğlum adını biliyo ama ben sürekli ismiyle seslenirim
mom54546 Burcinn3 bende oyle yapıyorum sureklı tekrarlıyorum kitap okuyorum konusuyorum oyun oynamaya calısıyorum ama kızım surwklı benle benden baska kimseyi gormuyor bı zaman sonra bendende sıkılıyor evde olunca tv ye maruz kaldı o yuzden boyle oldu sanırım
Burcinn3 mom54546 kesinlikle televizyon dan dolayı bende açmıyorum artık 2-3 gündür bir gelişme söz konusu olacak inanıyorum