Selamlar bugun sabah 1.yaş aşılarımızı olduk, daha onceki aşılarda boyle bir etki hiç yaşamamıştık suan oglumun baya ağrısı var sanırım ağlıyor ve bacagına dokundurtmuyor, bu beklendik bir durum mudur yasayan var mı doktora gitmeli miyiz evde neler yapabiliriz? Hiç beklemiodum hazırlıksız yakalandım bilginiz varsa yazarsanız çok sevinirim