Kızlar acil bir şekilde soruyorum karma karışık olursa kusura bakmayın sinirliyim çünkü. Bir araca çok hafiften çarptınız değilde sürtme şeklinde çizdiniz çok küçük şekilde ve sahibini mahalleye sordunuz kimse tanımıyoruz dedi araç polis memura ait çıktı ve aradı çarpmışsınız araba görgü tanığı falan var dedi buraya kadar tamam .. Neyse daha sonra hasarını giderdiniz helâlleştiniz buraya kadarda tamam . Ama daha sonra arayıp 100 tl rüşvet istiyor ne demeli buna siz verirmisiniz ? bu olabilirmi ya resmen rüşvet gibi olmamış mı yada benmi abartıyorum (polis eşlerine sorma sebebim yanlış anlaşılmasın bu polisin yaptığı doğru birşey mi belki eşine soran olur gibisine soruyorum