kızım tam 2bucuk yaşında yaklaşık 20 gündür tuvalete alıştırmaya çalışıyorum ama 1ileri gitsek 2geriye gidiyoruz kakayi zaten hiç yapmıyor ya tutuyor kabız oluyor yada altına yapıyor. çişini yaparken altına kaçırıyor aslında hazır hiç bez bağlanmaktan bahsetmiyor ama niye böyle anlamıyorum konuşuyorum anlatıyorum tmm anne diyor ama yine aynı