Kızlar merhaba
Ben 4 gün önce sezeryanla doğum yaptım. İlk iki gün sütüm gelmedi tabi süt olsun diye yemediğim içmediğim şey kalmadı. Şimdide sütüm var göğüslerim şiş ama her iki koltuk altımda da şişlik oluştu çokda agrı yapıyor. Sebebi ne olabilir varmı başına gelen ?