elmaliturta Hirabebek kızım suyu çok seviyor küvetinde yıkıyorum ilk önce başına hiç dökmeden vücudunu yıkıyorum ne kadar sevse de suyu başına damla düşse ağlıyor başını hemen kopukleyip çıkarıyorum bir iki dakika içinde ilk başlarda hiç ağlamamış oluyor
Belinayyy Hirabebek ben hep konuşarak yikiyorum sanki oyun oynar gibibu onu sakinlestiriyor sonrada basini yıkayıp cikariyorum . Babannesi bikere ilk sacini yikadi o gun cok aglamisti
Polikistikanne Hirabebek önce küvetin içini biraz suyla doldurun filesiz yıkayabiliyorsanız küvetinin içine ya çıkardığınız kıyafetlerini yada küvet yatakları var onlardan alın koyun. Bebeğinizin önce ayaklarını suya değdirin ve sürekli konuşarak ne yapacağınızı anlatın daha sonra yavaş yavaş yatırın ve suyla bedenini ıslatın tabi konuşun anlatın her yaptığınızı ☺️ Ben böyle alıştırdım şimdi bayılıyor banyoya en huysuz anlarında bile küvetine yatırdığım anda gülücükler saçıyor ☺️ Umarım sizin yavrunuzda alışır 🙏🏼
EsraEfee Bende surda bekleyim.6 bucuk aylik olduk. Kuvetindede dwniyorum.birlikte banyoya da girdik.yok kiyamet kopuyor
Ecis https://youtu.be/Ahz_y6zlMb4 biz bu videoyu izleyip eşimle birlikte bu şekilde suda tutarak yıkadık. Şuan bayılıyo banyo yapmaya. Nacizane tavsiyem,biraz suyun içinde yüzdürüp rahatlamasını sağlayın. Benim bebeğim 3 aylık ben hala öyle yıkıyorum.
Aksa Ecis ben bu gün denedim böyle bir video izleyerek ama işe yaramadı ve o kadar korkuyorum ki kızımı yıkarken fertat figan ağlıyor neyi yanlış yapıyorum bilemiyorum 😔 banyo bende tramva oldu resmen geriliyorum
serenaysimsek elmaliturta bende ilk günden beri böyle yıkarım😊 benim kızımda hiç ağlamaz, bence işin sırrı bizim kafaya en son su dökmemiz😄
Esrali elmaliturta bende öyle yapıyorum kafasına elim deydiği an huysuzlaşıyor çıkmaya çalışıyor kafasını yapıp durulayana kadar sanki bende banyo yapmışım gibi üstüm başım sırılsıklam oluyor 😂 kafasına su döktürmeyi hiç sevmiyor . E bebekten kafasına banyo şapkası da aldım ama o da çare olmadı
Zhrnl Kesinlikle kendi küvetinde bir miktar suyun içinde oturarak. Oturamazken de yine kendi küvetinde suyla oynatarak yaptırıyordum. Bazen de telefonumdan bir şarkı açıyorum onun sesini duymak da ilgisi çekip daha eğlenceli hale getiriyor banyoları. Ve kesinlikle sizin sakinliğiniz çok önemli. Kırkını uçururken sağolsun anneler ağzına su kaçırmıştı 4 ay ağlayarak yaptı ama ne zaman ki küvetinde suya oturttum o zaman sevdi çocuğum.
elmaliturta serenaysimsek bencede öyle çünkü ilk kafaya dökünce üşüyor sanırım vücudu yikayana kadar 😉
Ogretmenannis Sıcaklık kaç dersce yapıor sunuz ben 39 yapıyordum soyana kadar soğur diye ama soğumuyormuş ağlıyordu 37 derece ideal kızım için 37 yaptigimda hiç aglamiyor
MerveSara Hirabebek Biz yüzüstü yıkayarak banyoyu sevdirdik , yaklaşık iki ay yüzüstü banyo yaptı oğlum sonra normale döndü , bayılıyor banyo yapmaya . Bir de ağlıyor diye pes etmedik , her gün yıkadık o da alıştı .🤗
AryamH Hirabebek 2 ay 15 gunluk kuvette filede yikiyorum bizimki suyu cok seviyor aglamiyor ama kafasini yikarken yuzunu islatmiyorum fileye yatirinca. En son yuzunu yikiyorum belki oyle aglamaz sizde deneyin
melek_42 Hirabebek Benin ki 1 aylık fön Makinesi sesi falan öyle duruyor ve göz TEMA’sı yapıyorum sürekli konuşuyorum susuyor