Baharkokulum Resmen yürüyor. İnanamıyorum. 🤣 Bir yandan totom yer görmeyecek biliyorum ama sonuçta çocuğumun bir gelişim basamağı sevinmeyeyim mi ayol😍😍😍 paylaşmak istedim 🥰🥰