9.5 aylik oglum var. Hep emzirdim, ek gida da cicibebe haric hic hazir gida vermedim. Ama kasik mamalar besleyici vs vs diyolar. Muhallebi ve purelerine kendim ruseym, siyez unu falan katiyorum. Hero baby Gibi markalarin kasik mamasini denesem mi acaba ? Disari falan cikarken cok pratik oluyor ozellikle yaz gunleri. Ve de besleyiciymis. Tavsiyeniz var mi ?🌸