Handeyz kadin mamayla besleniyor demis zaten. Bir de soruya hic vevap verilmiyor hep bi akil verme.. beni yanlis anlamayin nolur 🌸 sadece mama ile beslenen bebekler 4. Ayda ek gidaya gecebilir. Bu doktorumun gittigim profesorun bize tavsiyesi. Kasik mamalarin kutu uzerine bakarsaniz nerdeyse hepsi +4 ay diye yazar. Ek gidaya 4 ayda baslanabilir yani.
ben 5.5 ayda basladim yogurtla basladim. Sebze puresiyle devam ettim. Meyveli muhallebilerle ilerledim. Suan ne yersem ondan veriyorum 10 aylik oglum